Założona w roku 1993, firma ACN była wizją czterech przedsiębiorców - Grega Provenzano, Roberta Stevanovskiego, Tony Cupisza oraz Mikea Cupisza. Mieli oni ogromne, wieloletnie doświadczenie w branży sprzedaży bezpośredniej, ale nie byli zadowoleni z możliwości, jakie oferowały im firmy, które do tej pory poznali. Zdali sobie sprawę z tego, że jedynym sposobem na znalezienie firmy, która spełnia ich oczekiwania, jest jej stworzenie.
W ten sposób, na żółtym notatniku stworzyli własny plan biznesowy. Po jednej stronie kartki wypisali wszystko, z czego byli zadowoleni, a po drugiej – to, co według nich nie działało zbyt dobrze. Potem przedarli kartkę na pół i zachowali tylko tę „dobrą” część, zawierającą przyszłe zasady działania firmy ACN – uczciwość, standardy etyczne oraz stawienie dobra ogółu nad własną korzyścią.
I tak z jednej kartki papieru powstała idea biznesu, który skupia się na oferowaniu ludziom usług, których potrzebują i z których korzystają każdego dnia… usług, dla których nie trzeba zmieniać swoich przyzwyczajeń ani dokonywać zakupu produktów, których nie potrzebujemy…
Firma ACN rozpoczęła działalność jako sprzedawca usług telefonii stacjonarnej w Stanach Zjednoczonych, ale z czasem rozrosła się do międzynarodowej firmy oferującej szereg usług w ponad 24 krajach. ACN jest największym bezpośrednim sprzedawcą usług telekomunikacyjnych, energii i innych usług, ale przede wszystkim jest dla wielu ludzi możliwością zmiany ich życia na lepsze.
Na jednej kartce z notatnika Współzałożyciele ACN stworzyli przysłowiowy punkt startowy dla tego, czym ACN jest obecnie i czym stanie się w przyszłości. I pomimo tego, że minęło ponad 20 lat od tego momentu, zasady, które im wtedy przyświecały, nadal pozostają żywe.
Poznaj Współzałożycieli ACN